گرافیک داخلی سایت

گرافیک داخلی سایت از موضوعات تازه دنیا برای کسب  و کاری بهتر میباشد یک وب سایت زمانی خوب به نظر میرسد که اساس و برنامه ریزی درستی را پیش روی خود داشته باشد و حتی چهره اینترنتی شما را به شدت واضح و هدایت کند .

گرافیک داخلی سایت

گرافیک داخلی سایت چیست؟

گرافیک نوعی ارتباط است که ماندگاری مشتری در سایت بستگی به جذابیت و باز خورد آن سایت دارد بنابر این اگر سایت جذابی نداشته باشید کاربر از سایت خارج شده و به سایت دیگری برای نیاز خود مراجعه میکند. منظور ما از طراحی گرافیک سایت ایجاد کردن فضایی جذاب و منحصر به فرد است که مشتری آن را در جایی ندیده باشد همچنین تکراری و زننده نباشدبنابر این طراحی گرافیک سایت از بخش های مهمی است که برای معرفی هرچیزی میتواند به کار برده شود .

گرافیک یعنی ایجاد رنگ محتوا و دیزاینی متفاوت به بهترین صورت ممکن برای جذب مخاطب و گرفتن نظر و پذیرفتن خواسته مشتری در نهایت اینکه مشتری سایت مارا انتخاب کند  و در آن بماند.

گاهی برای ترغیب و فریب دادن  مشتری و ایجاد حس کنجکاوی درذهن کاربر از ترفند های استراژیک و واکنشگرا استفاده میکنیم.

 

نماد های تکراری و خسته کننده در طراحی از جمله مواردی است که مخاطب را خسته و دلزده میکند. بنابر این تاثیرگذاری کمتری دارد از آنجا که خلاقیت و ایده به طور ناگهانی به ذهن خطور میکند ودست را برای طراحی آزاد نگه می دارد.

“پس ایده و خلاقیت نو همیشه حرف اول را میزند”.

به شما پیشنهاد میکنیم در رقابت تجاری خود همیشه منحصر به فرد عمل کنید تا بهترین ها باشید این مجموعه به طور تخصصی در زمینه طراحی وب سایت اپلیکیشن طراحی تبلیغات و گرافیکی طراحی وب سایت و SEO طراحی وب و لگو فعالیت داردویکی از دلایل موفقیت تیم ما نظم و تعهد در کار است که از اولویت های این مجموعه بوده و میباشد.

تیم ما برای عملی کردن ایده ها و دیدگاه  شما طبق تفکرات و اهداف شما و نوع حرفه مخصوصتان  خدمات اراعه میدهند .

گرافیک وب سایت با برنامه نویسی وب سایت با یک دیگر ترکیب شده و اینگونه وبسایتی با گرافیک اصولی را در اختیار داریم .

گرافیک داخلی سایت

طراحی سایت مطابق با استاندارد های گوگل

اگر دوستدار این هستید که صفحه وب شما دارای رتبه بندی مناسبی در گوگل باشد وچنان مورد استقبال قرار بگیرد رعایت استاندارد های وب ضروری است آنها را در طراحی خود به کار بگیرید.

استاندارد های طراحی وب شامل:

1-  فونت و محتوا:  از مهمترین گام های طراحی وب سایت شماست اینکه از فونت و محتوایی خوانا و جذاب استفاده کنید همچنین محتوا خسته کننده و زننده نباشدطوری که کاربر هیچ علاقه ای به ماندن در سایت شما را نداشته باشد .

2-  گرافیک سایت:  گرافیک و طراحی همیشه حرف اول را میزنند گرافیک صفحه وب نحوه چیدمان سلیقه در رنگ بندی  نمایش متن ها و تصاویر افکت ها در جذب مشتری بسیار تاثیر گذار هستند همچنین اینکه سایت شما به گونه ای طراحی شده باشد که به چشم مشتری دیده نشده باشد و جذاب و گیرا باشد.

3-  استفاده از لینک مشخص:  یک سایت علاوه بر طراحی منحصر به فردی که باید داشته باشد باید یک لینک مشخص و در عین حال ساده و اساندارد که مشتری را دچار سردر گمی نکند داشته باشد.

4- مدیریت وب سایت: مدیریت صحیح وب سایت باعث بالابردن SEO و امنیت سایت شما میشود و از آنجا که هرسایتی در معرض تهدید های اینترنتی قرار دارد امکانات , امنیت , طراحی , محتوا و در عین حال سادگی از نکات مهم و کلیدی موتور های جستو جو و از خدمات مدیریت وب سایت محسوب میشوند.

5-  بهینه سازی وب سایت:  بهینه سازی وب سایت  برای موتور های جست و جو یا همان SEO ضروریست روش های متفاوتی برای بهینه سازی وجود دارد و به معنای واقعی استفاده نامناسب و عدم آگاهی ازاین تکنیک ها باعث نتایج معکوسی میشود.

 

شرکت تبلیغاتی ما با هدف خلق یک کسب و کار و طراحی حرفه ای پویا و شفاف در کنار شما حضور دارد تا به بهترین شکل بتوانید در فضای مجازی و آنلاین بهترین استفاده را ببرید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست