خرید آنلاین یا سنتی؟

خرید اینترنتی

خرید کلمه ایه که شنیدنش همیشه برای خانوما لذت بخش بوده و برای مردا  و جیبشون….😑

از 100 سال پیش تا حالا مردم خرید میکردن ولی چند سالی هست که شیوه خرید خیلیا عوض شده.

با وجود بستر اینترنت، آنلاین شاپ های زیادی راه افتاده و از طرفی خیلی از مردم، بیشتر قشر جوون، به سمت خرید اینترنتی رفتن.

تو این مقاله میخواییم مزایا و معایب این مدل خرید رو نسبت به خرید 100 سال پیش بررسی کنیم و حتی شما اگه کسب و کاری دارید یا میخوایید کسب و کاری راه بندازید ولی نمیدونید از کدوم روش پیروی کنید میتونید پیشنهاد می‌کنم این مقاله را بخونید.

خب حتما می‌پرسید که چرا باید آنلاین خرید کنیم 🤔 ؟!

ما اینجا دلایلی به شما میدیم تا خودتون بتونید تصمیم بگیرید که چه مدل خریدی مناسبتره.

خرید آنلاین یا سنتی؟

  • همین الان بگید کجایید و دارید چیکار میکنید🤨؟

خبر خوب اینکه شما هر جا باشید و تو هر مکانی فقط کافیه به اینترنت دسترسی داشته باشید تا بتونید اون چیزی را که احتیاج دارید بدون در نظر گرفتن ساعت سفارش بدید تا به دستتون برسه . به همین راحتی! پس مهمترین نکته تو این مدل خرید اینکه میتونید بشینید روی مبل و پاهاتون را بندازید روی هم و فقط با زدن چند دکمه خرید کنید به جای اینکه سوار ماشین بشید، تو گرما و تو سرما ، توی صف بایستید تا بتونید کوچکترین وسیله ای که میخوایید را تهیه کنید ! حالا بماند که مرکز خرید چقدر از منزل شما دور است.

  • شما شاغلید و تا دیر وقت کار میکنید و وقت کافی برای خرید ندارید😣؟

خب اینکه نگرانی نداره!گوشیتو بردار، برو تو آنلاین شاپ مدنظرت، محصول مورد نظرت را انتخاب کن ، هزینش را پرداخت کن ، دم در منزلت تحویل بگیر . به همین راحتی!

  • تصور کنید برای خرید شال یا روسری وارد یه مغازه شدید.بعد از باز کردین چندین مدل قیافه فروشنده رو دیدین؟! مخصوصا اگه خرید هم نکنید!

به لطف خرید آنلاین دیگه نگران این چیزا نباشید. شما میتونید از هر چیزی هزاران بار دیدن کنید و هزاران مدل مختلف را ببینید و حتی نیاز نیست حتما خرید کنید .

با چند کلیک ساده خرید کن

  • تا حالا برای خرید با طرح دلخواهتون کل شهر رو زیر پا بزارید ولی اون طرح را پیدا نکنید😑؟

آنلاین شاپ اینجا هم به دادتون رسیده! شما میتونید هر طرح دلخواهی را  به راحتی پیدا کنید. حتی با قابلیتی که خیلی از فروشنده ها در اختیارتون میزارن میتونید طرح دلخواه خودتون را سفارش بدید.

  • بیایید با هم یه سر به بوتیک های لوکسی بزنیم که قیمت لباساشون هوش از سر ادم میپرونه 🤯!

شما با خرید اینترنتی میتونید همون لباس  را از چندین فروشنده مختلف ببینید، تفاوت قیمت هاشون را مقایسه کنید و با بهترین قیمت آنرا بخرید. هم تو پول و هم تو وقتتون صرفه جویی کردید!

  • فلان وسیله را از فلان منطقه از شهر دیگر دیدی ولی اینجا پیدا نکردی😓؟

خب باید بگم آنلاین‌شاپ‌ها مکان و زمان نمیشناسن! مهم نیست کدوم شهر از کدوم کشوری، فقط کافیه سفارش بدی و آدرست رو ثبت کنی تا به دستت برسد!

در نهابت باید بگم آنلاین‌شاپ‌ها در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته و 365 روز سال در دسترس شما هستند، پس در زمان و انرژتون صرفه جویی کنید.

اینهمه از مزایا گفتیم بریم یکم هم از معایب این مدل خرید بگیم برای کسایی که میخوان خرید کنن و بهتره مراقب این موارد باشن!

معایب خرید آنلاین

  • معایب خرید اینترنتیاینکه نمیتونید آن را لمس کنید. یکی از سری مشکلات این خریده که متاسفانه باید باهاش کنار اومد!
  • مهمترین نکته که باید به اون توجه کنید اینکه باید مراقب کلاهبرداران باشید !

امروزه با افزایش فروش اینترنتی کلاهبرداران زیادی با گرفتن اطلاعات شما حساب بانکیتان را خالی میکنن. برای خرید اینترنتی حتما از سایت های معتبر و لینک های پرداخت مطمئن استفاده کنید!

جست و جو کنید: چه کسی کلاهبردار اینترنتی است؟

  • ممکن است رسیدن محصول پس از خرید کمی زمانبر باشه. در خرید اینترنتی بهتره یکم صبور باشید.

خب ما سعی کردیم مهمترین نکاتی که در خرید اینترنتی بدرد شما میخوره رو براتون قرار بدیم .شما  میتونید تمام این موارد رو با خرید فیزیکی مقایسه کنید تا بهتر تصمیم بگیرید که وقت گرانبهاتون رو صرف چه مدل خرید کنید.

تجربه خودتان از خرید آنلاین را با ما به اشتراک بگذارید. خرید آنلاین یا سنتی؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست