بک لینک بهترین گزینه برای بهبود رنکینگ سایت شما

آشنایی با بک لینک

بک لینک ها، لینک های خارجی به وب سایت شما هستند. آنها انتقال از یک سایت را به دیگری یا از یک صفحه به صفحه دیگر نشان می دهند. آنها به درستی صفحات وب  شما را فهرست می کنند.

بک لینک بهترین گزینه برای بهبود رنکینگ سایت شما

لینک ها بخش مهمی از روند جستجوگرها هستند. آنها به جستجوی رباتها برای بیشتر دیده شدن سایت شما کمک می کنند و به محتوای آن به درستی رتبه بندی می کنند. هر لینک یک بخش از پازل رتبه بندی است. به همین دلیل است که هر صاحب وب سایت با توجه به بهبود عوامل رتبه بندی وب سایت در  سایت خود،به حداکثر   لینک های ممکن می رسد. این یک نوع استناد یا لینک است که در متن استفاده می شود.

الگوریتم PageRank Google با توجه به منابع و تعداد لینک های صفحه وب، اهمیت آن صفحه را برآورد می کند. به همین دلیل است که هنگام تلاش برای جستجوی برخی از کالاها، اطلاعات یا سرویس، گوگل و سایر موتورهای جستجو، پیوندهای وب سایت را به ترتیب مشخص (از ارزشمندترین تا کمترین موارد مهم) قرار می دهند. لینک ها به وب سایت شما کمک می کنند یک مخاطب اصلی را جذب کنید.

بک لینک بهترین گزینه برای بهبود رنکینگ سایت شما

لینک ها باید طبیعی باشند؛ به این معنی که وب سایت نباید از راه های مصنوعی برای ایجاد لینک ها برای وب سایت های خود استفاده کند. کیفیت لینک ها بسیار بیشتر از مقدار آنها اهمیت دارد.

 

دلایل اهمیت بک لینک ها و لینک ها

پیوندهای پیوندی به ویژه برای جستجوگرها ارزشمند هستند زیرا آنها نماینده «اعتماد به نفس» از یک سایت به دیگران هستند.

به طور اساسی، لینک ها به وب سایت شما یک سیگنال برای موتورهای جستجو هستند که دیگران برای دسترسی به محتوای شما مجاز می کنند. اگر بسیاری از سایت ها به یک صفحه وب  پیوند پیدا کنند، موتورهای جستجو می توانند نتیجه بگیرند که محتوای به آن پیوند دارد، و به همین دلیل نیز در SERP ظاهر می شود. بنابراین، به دست آوردن این لینک ها می تواند تاثیر مثبت بر موقعیت رتبه بندی سایت و یا دید جستجو را داشته باشد.

⊕ بک لینک،سود و پشتیبانی

پیوندهای کسب شده یک جزء ضروری از SEO نیست. فرایند به دست آوردن این پیوندها به عنوان پیوند ایجاد لینک یا درآمد شناخته می شود.

برخی از لینک ها به طور ذاتی بیشتر ارزشمند هستند. بک لینک های  پیوند شده از وبسایتهای قابل اعتماد، محبوب و قدرتمند، به عنوان لینکهای دلخواه برای کسب درآمد محسوب میشوند، در حالی که بک لینک های پیوندی از سایتهای کم قدرت، سایتهای احتمالا اسپم به طور معمول در انتهای دیگر طیف ها قرار دارند.

بک لینک بهترین گزینه برای بهبود رنکینگ سایت شما


همانطور که برخی از بک لینک های شما کسب درآمد بیشتری برای شما از دیگرسایت ها دارند واین موضوع ارزشمند است، لینک هایی که به سایت های دیگر ایجاد می کنید هم در ارزش متفاوتی هستند. هنگام اتصال به یک سایت خارجی، انتخابهایی که در مورد صفحه ای که از آن پیوند (مجوز صفحه، محتوای، قابلیت دسترسی به موتور جستجو و غیره) را میگیرید،بسیار مهم است.

متن پیشنهادی که شما استفاده میکنید، این که آیا شما دنبال پیوند یا پیروی از آن هستید، و هر متا تگ متصل به صفحه پیوند می تواند تأثیر سنگینی بر ارزش شما ارائه دهد.

⊕ تحقیق نیازی برای رقابت

پیوندهای پشتیبان میتوانند زمان زیادی برای کسب درآمد داشته باشند. سایت های جدید یا افرادی که رد پای کلمه کلیدی خود را گسترش می دهند ممکن است دشوار باشد که بدانند کجا شروع شوند تا ساختمان را پیوند دهند. این همان جایی است که تحقیقاتی در زمینه پشتیبان گیری رقابتی انجام می شود.

بک لینک بهترین گزینه برای بهبود رنکینگ سایت شما

با بررسی نمایه Backlink (مجموعه ای از صفحات و دامنه های مرتبط با یک وب سایت) به یک رقیب که در حال حاضر به خوبی برای کلمات کلیدی مورد نظر شما رتبه بندی می شود، می توانید در مورد ساخت لینک که ممکن است به آنها کمک کرده است، . یک ابزار مانند Link Explorer می تواند به شناسایی این لینک ها کمک کند، بنابراین شما می توانید این دامنه ها را در کمپین های پیوند ایجاد کنید.

 ویژگی بک لینک ها

لینک دوفالو و نو فالو


به طور معمول، لینک ها دارای 2 نوع ویژگی هستند که برای جستجوگرها معنی دارند.

ویژگی پیوند Nofollow از ربات های موتور جستجو جلوگیری می کند تا یک لینک خاص را خالی کند. در ابتدا، attribute nofollow در سطح متا تست کار می کند، اما بعدا برای کنترل انعطاف پذیرتر از ربات های جستجو، برای هر لینک شخصی در نظر گرفته می شود.

بک لینک بهترین گزینه برای بهبود رنکینگ سایت شما

لینک های Dofollow ویژگی امتیاز ربات های جستجو چه لینک باید نمایه شود. آنها قصد دارند آب پیوند را از یک وب سایت به دیگری یا از یک صفحه وب به صفحه دیگر انتقال دهند.

 

♦ لینک juice

این ارزش پیوند به صفحه تبلیغاتی است که در یک منبع شخص ثالث نصب شده است. وزن لینک یک پارامتر مهم است که باید در روند بهینه سازی وب سایت مورد توجه قرار گیرد. این موتورها به وسیله موتورهای جستجو برای تعیین وب سایت یک وضعیت بالاتر (اختیار دامنه) استفاده می شود.

بک لینک بهترین گزینه برای بهبود رنکینگ سایت شما

در حقیقت، پارامترهای dofollow و nofollow برای تعیین ربات های جستجو استفاده می شود که آیا باید لینک یا صفحه خاصی را فهرست کند، آیا این پیوند را به عنوان یک backlink در نظر بگیریم؟ از دیدگاه فنی، آن را به عنوان نشان داده شده است:

a href = “https://sitechecker.pro/de/” rel = “nofollow”

یا

a href = “https://sitechecker.pro/” rel = “dofollow

 

نحوه بررسی بک لینک ها

بررسی پارامترهای بک لینک

 شروع از PageRank این یکی از ارزشمندترین عوامل است که تاثیر زیادی در وب سایت شما دارد. منطق این است که اگر سایتهای قدرتمند بالا به شما پیوند داده شوند، بنابراین سایت شما نیز قابل اعتماد است. این پارامتر را می توان توسط ابزار آیرف بررسی کرد. URL مورد نیاز را به Ahrefs اضافه کنید و امتیاز URL آن را بررسی کنید.

بک لینک بهترین گزینه برای بهبود رنکینگ سایت شما

ترافیک: معامله این است که شما نیازی به لینک هایی که از سایت هایی که در  هیچکدام از آنها نیستید، ندارید.
لینک دوفالو / نوفالو: تگ rel = “nofollow” برای جلوگیری از شمارش تمام رباتهای Google از سایت پیوند ایجاد شده است. به عنوان یک قاعده، لینکهای dofollow بیشتر از nofollow ارزشمند هستند.

تمام عوامل این کلید های لینک را می توان به راحتی با استفاده از تجزیه و تحلیل دسته ای به وسیله ی ابزار Checker backlink Ahref جستجو کرد. وقتی مقدار زیادی از اهداکنندگان بالقوه برای لینک ها را بررسی می کنید بسیار مفید است. علاوه بر این، می توانید رتبه دامنه (DR) را بررسی کنید. فقط URL های مورد نیاز را به ابزار تجزیه و تحلیل دسته Ahrefs اضافه کنید.

بک لینک بهترین گزینه برای بهبود رنکینگ سایت شما

برای کسب اطلاعات بیشتر از محاکمه آرهف استفاده کنید. شما می توانید لینک های خود را، دامنه های رقبا و ایجاد استراتژی پیوند ساخت برنده را ارزیابی کنید.

تمام پیوندهایی که به وب سایت شما وارد می شود باید با توجه به توازن شما باشد. در نظر گرفته شده است که لینک های مرتبط با کیفیت بالا می توانند به رتبه بندی سایت شما در Google کمک کنند.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست