دلایل شکست اپلیکیشن را در این مقاله بررسی می کنیم. هرساله، بیش از یک میلیون برنامه کاربردی در پلتفرمهای مختلف در بازار عرضه میشود. بااینحال، به طور متوسط ، فقط ۲ الی ۳ از آنها در واقع موفق هستند. درحالیکه دیگران بدون محبوبیت شکست خوردند. این فقط مربوط به یک اشکال نیست که دامنه بهبود آن را دارد و منجر به شکست میشود. تعدادی از مسائل وجود دارد که گاهی اوقات غیرقابلپیشبینی هستند و منجر به شکست برنامه میشوند.
خرابیهای برنامههای سازمانی اشکال مختلفی دارد، اما اشتباهات روزمره که خدمات مشتری یا بهرهوری کارکنان را مختل میکند، شایعترین است. فناوری اطلاعات وقت گرانبهای کارکنان را برای رفع مشکلات هدر میدهد، درحالیکه شرکت پول خود را از دست میدهد. تغییرات کوچک در نرمافزار میتواند مشکلات ناشناختهای ایجاد کند که بر نتایج کسبوکار تأثیر میگذارد. گوگل، AOL ، بینگ،و دیگر رهبران اینترنت تشخیص میدهند. که حتی افزایش ناچیز زمان پاسخگویی – 4/10 در ثانیه یا 0.5 ثانیه از لحاظ نظری تأثیری بر کاربران نخواهد داشت. اما میتواند تأثیر قابلاندازهگیری بر استفاده از سایت و در نتیجه درآمد داشته باشد. شرکت باید پیشاپیش مشخص کند. که شکست برنامه در بسترهای خود از نظر پیامدهای غیرقابلقبول برای مشاغل، کاربران یا مشتریان چیست؟.
چگونه از شکست استارتاپ اپلیکیشن موبایل اجتناب کنید؟
برای اینکه از شکست اپلیکیشن جلوگیری کنیم چند عنصر مهم قبل از ورود به بازار کار در نظر بگیرید.
عنصرهای کلی: این موارد شامل تعداد کل بازدیدهایی است. که یک برنامه پس از بارگیری دریافت میکند. و همچنین میزان رشد آن در کانالهای اجتماعی و میزان رشد برنامه در بین کاربران.
عنصرهای کاربران: کاربران فعال روزانه و ماهانه برنامه و همچنین نگهداری و سرعت برنامه در این حالت.
استانداردهای رفتار کاربر: اعم از اینکه کاربران شما کاربران فعال برنامه تلفن همراه شما شوند. این معیار برای تعامل درون برنامهای، نرخ کلیک از طریق CTA و تعداد جلسات اندازهگیری میشود.
استانداردهای کسب و کار: اگر هدف شما داشتن یک برنامه تلفن همراه است. چگونه به تجارت شما کمک کرده است؟ این برنامه به شما در افزایش گام اول در تبدیل کاربر، افزایش فروش محصول و کاهش هزینه خرید در مرحله دوم کمک میکند.
1.در بازار تحقیق کنید:
بسیاری از توسعه دهندگان نرمافزار خود را بدون تحقیقات مناسب بازار منتشر میکنند، اگر شما این اشتباه بزرگ را انجام دهید، به این معنی است که شما از آسیبپذیریهای موجود در بازار اطلاع ندارید. شما نمیتوانید با دیگران رقابت کنید زیرا قادر به تعریف مخاطب هدف یا رسیدن به اهداف آنها نیستید.
در برخی موارد، ما ممکن است مخاطبان هدف را اشتباهی انتخاب کنیم و به همه اینها در یک تحقیق جامع و عمیق در مورد بازار هدف پاسخ دهیم.
2.نقاط مشترک شکست را مشخص کنید:
نقاط خرابی یک مشکل نسبتاً متداول در توسعه وب و API است. اگرچه ممکن است این خبر بد به نظر برسد، اما میزان تحقیقات انجام شده در این زمینه میتواند مفید باشد. با ایجاد لیستی از نقاط مشترک
دلایل شکست اپلیکیشن که ممکن است تیم شما با آن روبرو شود، میتوانید به آنها کمک کنید تا در آینده به دنبال مشکلی باشند.
نقاط مشترک خرابی عبارتاند از:
-سرورهای DNS
-سرورهای پایگاهداده
-سرورهای فایل
-APIهای شخص ثالث
-سایر خدمات شخص ثالث
3.زیرساختها را در نظر بگیرید (یا تجدیدنظر کنید):
یکی دیگر از دلایل شکست اپلیکیشن به شرح زیر است.
هنگام کار با یک شبکه فیزیکی، سیستم ممکن است مجموعهای از نقاط مختلف خرابی را نسبت به موارد موجود در ابر به دلیل مشکلات سختافزاری یا محدودیت داشته باشد. اگرچه زیرساختهای مبتنی برابر مشکلات سختافزاری یکسانی ندارند، اما این بدان معنا نیست که از ضعفها و شکستهای خود نیز بیبهره نیستند.
یکی از مهمترین مزایای زیرساختهای ابری، توانایی آنها در مقیاسپذیری برای مدیریت بیشترین حجم کاری است. بااینحال، مهم است که بهخاطر داشته باشید که فقط به دلیل اینکه زیرساخت ابری قابلیت مقیاسبندی را دارد، این بدان معنا نیست که برنامهای که در ابر اجرا میشود نیز آنطور که باید مقیاس مییابد. ممکن است آسیبپذیری از قبل موجود در کد برنامه بلافاصله در شرایط عادی ظاهر نشود، اما پس از مقیاسبندی آن برای برآوردن الزامات یک پایگاه کاربر بزرگتر، ممکن است باعث خرابی کامل عملکرد شود. برنامه باید بهگونهای طراحی شود که از زیرساخت ابری بهدرستی استفاده کند، و این به معنی بهینهسازی مناطق ضعیف است که ممکن است منجر به تنگناهای شبکه شود و از مقیاسپذیری مناسب جلوگیری کند.
4.ایجاد یک فرایند ساده برای رفع نگرانیها:
البته، برای ساده کردن چرخه شرکت شما باید فرایندی را برای شناسایی و حذف نقاط شکست داشته باشد. پس از برقراری این فرایند، میتوان آن را در هر قسمت مشکلی که ظاهر میشود اعمال کرد که به کاهش زمان خرابی کمک میکند.آزمایشکنندگان میتوانند نرمافزاری را برای آزمایش تشخیص دهند یا مجموعهای از مراحل را که تیم شما میتوانند برای محدودکردن سایتهای احتمالی شکست دنبال کند، ایجاد کنند.
5.یک تجربه کاربری مفید ارائه دهید:
بسیاری از برنامهها هنگامی که تجربه کاربری خوبی را ارائه نمیدهند، شکست میخورند. برنامههای شما نهتنها در تلفنهای هوشمند، بلکه در رایانهها و سایر دستگاهها نیز استفاده میشود. برنامه شما باید یک تجربه یکپارچه را در همه این دستگاهها ارائه دهد.
6.دستورات برنامه را مورد برسی قرار دهید:
اگر درحالتوسعه یک اپلیکیشن بومی هستید. مهم است که قبل از طراحی یا توسعه، دستورالعملهای پلتفرم را دنبال کنید. اگر میخواهید به کاربران نهایی خود تجربهای باورنکردنی بدهید. این دستورالعملها بسیار مهم هستند. بهعنوانمثال، دکمه بازگشت سختافزار بخشی جداییناپذیر از راهحلهای برنامه Android است.
اما این چیزی نیست که در iOS وجود دارد. بنابراین قبل از راهاندازی برنامه باید همه این جنبهها را در نظر بگیرید. اولین قدم شناسایی پلتفرمی است که برای طراحی استفاده میکنید. و سپس سعی کنید. دستورالعملهای خاص آن را بفهمید. عناصری را که باید بخشی از برنامههای iOS و Android باشند در نظر بگیرید و نحوه معرفی آنها را به برنامه خود مشخص کنید.
7.نادیدهگرفتن رقابت:
آخرین علل دلایل شکست اپلیکیشن نادیدهگرفتن رقابت بهطورکلی پیشنهاد میشود. که استارتاپهای برنامههای تلفن همراه بر کار خود تمرکز کنند. و به رقابت در این زمینه توجه نکنند، اما شواهد چیز دیگری را نشان میدهد. بنابراین نادیدهگرفتن رقابت موجود در این زمینه دلیل شکست در ۲۰ درصد است. استارتاپها، بنابراین هرگز رقبای خود را نادیده نگیرید، سعی کنید فعالیتها و روشهای بازاریابی آنها را بشناسید. از سوی دیگر، رقابت غالب نیاز به تلاش بیشتری دارد و کار بر روی برنامه را دشوارتر میکند، بسیاری از رقبا به تجزیهوتحلیل دسترسی دارند و این به آنها این امکان را میدهد تا استراتژی بهتر و قویتری را طراحی کنند، بنابراین شما باید ابتدا بر اصول اولیه تمرکز کرده و مطمئن باشید عملکرد و روشهای شما بهتر است.
نوشتههای تازه
دستهها
- امنیت سایت
- ایندکس مطالب سایت در گوگل
- بایدها و نباید های طراحی سایت
- بک لینک
- بک لینک با کیفیت
- بهینه سازی وب سایت
- دنیای طراحی سایت
- دنیای کامپیوتر
- راهکارهای افزایش فروش
- ریدایرکت
- زبان برنامه نویسی کودکان
- زبان های برنامه نویسی
- سئو وب سایت
- صفحه ساز وردپرس
- طراحی اپلیکیشن
- طراحی سایت
- کد ریدایرکت 301
- کد ریدایرکت 404
- لزوم طراحی سایت
- محتوا گذاری
- معرفی وب سایت به گوگل
- وردپرس